ze vallen als vliegen…

en dan bedoel ik dus de relaties in mijn omgeving…
Op één dag hoor ik van 4 mensen dat ze hun relatie beëindigd hebben.
Ik zeg dus al heel de dag: omg! dat meen je niet? echt waar?? en waarom??? maar jongen/meisje toch, kan ik iets voor u doen…
ik ga geen namen noemen maar wel de reden en de duur van de relatie… shocking!

* koppel 1: 10!!! jaar samen (en 1 jaar getrouwd en juist gekocht!): bwaaa, twas toch ni de man die ik dacht die hij was, ik zie toch iets anders voor mijn leven dan dit…
* koppel 2: 6 maanden: pfff ik was er uiteindelijk toch niet helemaal verliefd op, twas gewoon ok en relax en gezellig en fijn, maar HET was het ni… ik wil DE MAN van mijn leven en ni gewoon ne leuke gast naast mij in de zetel…
* koppel 3: 5 jaar: tja, ze is verliefd op iemand anders denkt ze, alleszins niet meer op mij… en nu zit ik hier in ons huis…
* koppel 4: 6 jaar: ‘grietje van koppel 1’ was aan het vertellen en toen ik erover nadacht voelde ik mij ook wel zo, dus ja.. tis uit…

Ai caramba, en ik die dacht dat in de lente alles beter ging, alles leuker was, de vlindertjes terug begonnen te fladderen (in en voor de juiste buiken)… maar dit jaar is het blijkbaar anders.. i wonder, zou iemand iets in ons drinkwater hebben gedaan, en zo ja: BEWARE LOVERS!!!

7 reacties op ze vallen als vliegen…

  1. mie zegt:

    BEWARE!!! Bij ons in de noorderkempen zeggen ze altijd over relaties: pas op voor “knoppen aan de bomen” en “vallen vant blad”!!!

  2. Kim zegt:

    T wordt lente en zomer: dan hebde juist geen lief nodig! Alle remmen los ;p
    Ik wil een parttime relatie, één van oktober tot en met maart.
    Anyone??😀

  3. I&A zegt:

    Bwaah…ik wil er wel 1 voor al de seizoenen!!
    Maar misschien binnen 10 jaar niet meer!! Hahahaha… grapje!!😈
    Nee ik ben content…

  4. zwart zegt:

    misschien bij die 4 onderling nekeer goe dooreenschudden en nieuwe koppelkes ervan maken?

  5. micheke zegt:

    @ kim: kom je in de “i’m a parttime lover and a fulltime friend” club?? :p

  6. Zeilerke zegt:

    zou de klimaatverandering er voor iets tussen zitten ???

  7. 10eke zegt:

    de parttime lover and fulltime friend club…hehe i like!

Geef een reactie

