Uitspraak van de week

Fre: ‘Kunde u die ziekenzorg voorstellen? Ik drink af en toe een pintje en ik zou daardoor bijvoorbeeld ne nieuwe lever moeten krijgen. Ik moet da betalen hé en zo’n vette pad die naast mij ligt van heel haar leven teveel toert te eten krijgt ne nieuwe lever gratis!’
Kimmie: ‘Tja, wel, van toert te eten krijgde geen stijging van uw promillegehalte hé.’

7 reacties op Uitspraak van de week

  1. evil eye zegt:

    ge hebt het wel verkeerd begrepen hé kim.
    Als ge op ne lijst staat voor transplantatie en ge blijkt nen drinker
    te zijn dan kunnen ze u die lever weigeren,
    en wie heel zijn leven vettig eet en snoept die krijgt er wel éne,
    dat is niet eerlijk.
    Betalen moet je altijd, toch voor een gedeelte

  2. micheke zegt:

    Is er ni een groot verschil tussen af en toe een pintje drinken of alcoholieker zijn? Pls zeg:”ja’ want anders zit ik met een groot probleem :p

  3. evil eye zegt:

    vanaf dat je over de 24 eenheden alcohol per week zit word je als probleemdrinker beschouwd en voor een vrouw is dat 21 eenheden.
    Dat ziet er dus niet al te best uit hé🙂

  4. micheke zegt:

    Dan vallet voor mij nogal mee. Over u hoorek ander dinges :p

    Zeg, hebde der al bij stilgestaan dat iemand die veel bier drinkt gewoon ook een dikke pad wordt? Wa doen ze dan met zo iemand?

  5. evil eye zegt:

    die wordt geëuthanaseerd met een shot morfine

  6. micheke zegt:

    En wa doen we dan met nen illegaal die ni drinkt en ni zo dik als ne pad is en dan een levercrisis krijgt?

  7. zwart zegt:

    euh – just so I know.. wanneer krijg ik die shot morfine dan juist?

Geef een reactie

