How NOT to make a smoothie!

Nu ik deze maand een echte huisvrouw ben, ging ik gisteren heerlijk gezonde smoothies maken, en daar ineens een repo van maken ‘how to make a smoothie’. Bon, dat was dan buiten de blender gerekend… want die besliste ineens om los te zitten🙂 anyhowz, pierre zizi en ik hebben uiteindelijk nog wel lekker gesmuld van ons sapje. Iedereen aan de slag dus, maar wel even opletten als je de blender lostrekt!

 

7 reacties op How NOT to make a smoothie!

  1. mama zegt:

    doet mij denken aan samen cake bakken toen je klein was.
    mama…waarom ben jij altijd slecht gezind als wij samen koken.
    Miisschien omdat ik daarna altijd de keuken moest kuisen…ramen, deuren, muren en plafond inbegrepen.

  2. Kim zegt:

    HAHAHAHA!
    In het mosselhuis vielen de plafond, ramen deuren en muren wel mee na het bakken van een taart. Is ze dan toch een beetje volwassen aan het worden?😀

  3. Micheke zegt:

    Misschien hadde gewoon alles afgeplakt met plastiek uit voorzorg? :p

  4. 10eke zegt:

    eum, zal da hier een beetje gaan ja!!!!
    gewoon jaloers zijn jullie ja! op al het lekkers dat ik voor mezelf en niet voor jullie maak!🙂

  5. zwart zegt:

    ja verdomme – wanneer nodig je nog eens nen eenzame hongerige vrijgezel uit in da mosselclubhuis van jullie ?? dieje sushi-met-kim-date komt er tòch nooit van !😈

  6. Kim zegt:

    Allez Wardje stel eens nen datum voor, dan gaan we samen sushi eten!?
    Anders de zaterdag? Ik heb gehoord dat je zaterdagavond met Kris ging afspreken? Daarvoor anders…

  7. zwart zegt:

    deal ! nu zaterdag : de zaowang of nen andere? jééééj ik ga Kimmetje nog eens zien🙂 hiep hiep !

Geef een reactie

