Met een beetje vertraging…

Gisteren kreeg ik slechte punten van soirée omdat ik niets had geschreven over ‘ons concert’… ik moest al diep nadenken over wat ie het had, maar dan schoot het me terug te binnen… ons concert was eigenlijk het concert van miss KT Tunstall in de AB vorige dinsdag.

Dus, met enige vertraging, het verhaal over ‘ons concert’🙂

Eerst ff een frietje steken int stad (ikke ni hé, soirée natuurlijk!), en dan hup richting hoofdstad, waar we na een half uur rondcruisen een louche parking indoken waar de hemel (het plafond dus) bijna op ons hoofd viel.
Het optreden was de max! die miss Tunstall kan er wat van! een topstem, een lekker lijf en mooi gezichtje, en vol overgave stond ze daar met haar gitaar alles te geven. Heerlijk gewoon. En ik werd helemaal verliefd toen ze nog eens heel grappig bleek te zijn en heel de tijd stond te kletsen met het publiek tussen de topsongs door.
Na het optreden dacht ik dat ik niet in de ab moest plassen, omdat we toch direct in t stad gingen zijn met die racevoiture van soiree… maar de parking dacht er anders over… na wat rondwandelen en rijden in de parking (langst deuren van kamers van het rendez-vous hotelleke, jammer genoeg waren ze op slot) op zoek naar de uitgang, stonden we…. voor een gesloten poort! Na een half uur konden we uiteindelijk toch uit de parking, terug richting antwerpen… mygod, ik ben nog nooit zooo blij geweest dat ik mijn wc zag!

Anyhowz, twas een relax avondje (behalve voor mijn blaas). thx soirée voor het leuke gezelschap!

3 reacties op Met een beetje vertraging…

  1. Soirée zegt:

    Thanks 2u voor het verslag !😉

    Welk wordt ons volgend concertje ?

  2. 10eke zegt:

    RAGE natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    begin maar al te oefenen:
    its just another Booooombtrack!
    Yo Yo ya gotta bullet in ur head, yeah!
    This is for the people of the sun, ou aah!
    With pockets full of shells, buulls on paraaade!!
    and last but not least:
    Some of those that were forces are the same that bore crosses
    Huh! Killing in the name of!
    And now you do what they told ya!

    cu there!!!

  3. 10eke zegt:

    maar eerst ga ik nog even piepen bij Arsenal, Nick cave en Moby…:-)

Geef een reactie

