good vs not good???

gisteren kreeg ik deze twee dingen te horen

– wij hoorden u lachen tot boven
– amai uw borsten zijn echt dikker, zijde gij zwanger

Zijn dat nu goeie of slechte dingen?
T eerste betekent dat ik veel lach en happy ben, maar  misschien ook dat ik veel lawaai maak
T tweede betekent dat ik dikke(re) tieten heb (yihaaaaa), maar misschien ook dat ik int algemeen gewoon dikker ben (ni dat da zo’n kwaad kan, maar bon)…

moet ik toch eens over nadenken🙂

3 reacties op good vs not good???

  1. mama in spe(en) zegt:

    och zwanger da’s kei leuk, dan zijn we met 2!🙂

  2. 10eke zegt:

    jaaaa, en dan de bébés bij onze mannen laten en wij cosmo’s gaan drinken….🙂

  3. Micheke zegt:

    “ik hoor u tot boven lachen” dat zegt Kim hare baas ook wel eens :p

Geef een reactie

