Stel u nu eens voor…

                                      

Vorige week op de présoirée werd ik vakkundig voorgesteld aan één of andere voetballer…

Ik trakteerde hem een pintje, zei hem dat ie toch verdomd dunne beentjes had voor een voetballer en ging verder…

Een dag later: heisa alom, één of andere voetballer had zich na de présoirée te pletter gereden tegen een boom, so what… en dan zag ik zijn foto… Wow da is dieje die ik gisteren een pint heb gegeven… oepsie… sterchele dus…

Sindsdien heb ik me toch al een paar bedenkingen gemaakt:
– misschien had ik die beter een bruiswater gegeven…
– misschien had ik ni mogen zeggen dat em dunne beentjes had, maar dat ie kei knap was, das toch leuker om te horen vlak voor je sterft
– stel u nu voor dat ik vrijgezel was (en een pak knapper als nu weliswaar), daar mee was blijven babbelen, die mij mee naar huis had gevraagd…. ohmygod dan was ik dus nu DOOD geweest hé🙂

 

Een reactie op Stel u nu eens voor…

  1. zwart zegt:

    thank god dat ‘em al half van ’t straat was hé 10Y !! straks krijg je nog rare berichtjes uit ’t afterlife ofzo! Zondag allemaal in het wit? x

Geef een reactie

