Combiticket Werchter

                                      
Goodie goodie, they’ve tricked me! Ik heb een combiticket voor Werchter gekocht. Vier dagen, vier! ga ik. Terwijl ik de ballen ken van de groepen die komen, van muziek in ’t algemeen. Het begint nu maar pas te dagen. Ik hoop dat ik het avontuur overleef…

4 reacties op Combiticket Werchter

  1. Christophe zegt:

    Let’s meet overthere!

  2. 10eke zegt:

    woehoe ons kimmie gaat ook mee!!! amaaaaai, da wordt de fakebar x 1000, ik heb het al lang gezien! feeeeest!!!
    btw chickie, i think somebody wa-ants you-ou…. hehehehehehe

  3. Kim zegt:

    Dat kan ni fakebar x 1000! Maal 3 kan zelfs ni😉

  4. I&A zegt:

    Fakebar…euhm niet direct iets dat ik nog met ons Kimmie ga doen!! Bad memories!!😆
    Gelukkig voor mij dat ik maar 1 dagske ga!

Geef een reactie

