Strantwerpen, here I come

                      
Deze zondag gaat Strantwerpen terug open voor het grote publiek.
Ik heb mij zelfs laten wijsmaken dat je er vanaf 12 uur ’s middags gratis kan brunchen.
Waarschijnlijk zal het weer er niet naar zijn maar toch…we houden het in ons achterhoofd.
Ik kijk er eigenlijk wel naar uit. De meeste vriendjes die ik ken vinden Strantwerpen te duur, te blasé enz… maar af en toe hou ik er wel van om daar een glaasje te drinken en een tapa te eten.
Laat de zomer nu écht beginnen!

7 reacties op Strantwerpen, here I come

  1. mie zegt:

    Kimmie…ikke mee!!!!! Super plan: aperookes, voetjes int zand… chillen!!!!

  2. 10eke zegt:

    aan spoor noord is nu ook een zomerbar, binnenkort de zomerbar aan de bank van breda, club cabane, het heerlijke terras met de beste moijito’s aan cap.club… Yihaa laat de zomer maar beginnen!

    maar om toch even te zagen over strantwerpen: 4€ voor een pint.. trop is teveel…

  3. Micheke zegt:

    ja en op strantwerpen zijn de mojito’s helemaal niet lekker!!!!!!!!!!! Dus ik volg 10y hare raad precies al weetek de cap.club ni echt zijn en mocht ik enes ni binnen in de cabane op mijn teenslippers!!! :p

  4. zwart zegt:

    Miche’ke : ook zonder uw teenslipperkes zou da nie gelukt zijn hoor :-p héhé

  5. Micheke zegt:

    Wa wilde daarmee zeggen mister black? :p

  6. mama zegt:

    vergeet het duveltjesstrand in Merksem niet. Niveau globaal-marginaal dus teenslippers toegelaten (wel altijd leuke optredens)

  7. Micheke zegt:

    Niveau globaal-marginaal? En wanneer is da just? *neem agenda erbij* :p

Geef een reactie

