Met tettenman, pilsjongen en …? naar Werchter

                                
Met deze twee ben ik alvast op stap binnen twee weken op Werchter.
Maar hoe noemt de derde kompaan?😀

5 reacties op Met tettenman, pilsjongen en …? naar Werchter

  1. Harry zegt:

    Me 2 at Werchter! (4th of July)
    Cu there, Kimmie? x

  2. mie zegt:

    Bert en bobje?

  3. Kim zegt:

    Hihi Bert en Bobje…
    Da’s lang geleden dat ik dat nog heb gehoord🙂
    Harry, we’ve got a date!

  4. Bij ons is de derde man silas, die komt op zaterdag *wink collega jan*
    Bij nader inzien heet de derde man mss gewoon tom barman😉

  5. I&A zegt:

    Ik heb ooit met zijn kont op de foto gestaan!!🙂 Sympathieke kont! Heel beleefd!
    Voor mij is ’t enkel den donderdag…

Geef een reactie

