Eigen teelt eerst…

Wonen in de suburbs begint zijn vruchten af te werpen…

* zelfgeplukte bosaardbeien, rode besjes en stekelbessen
* zelfgeplante munt voor verse ice-tea
* zelfgeplante lavendel om in de slaapkamer/dressing te zetten (om goed te slapen/om lekker te laten ruiken)

Ik had nooit verwacht dat dit OOIT uit mijn mond zou komen, maar: Viva la vida in the suburbs!!
Ik moet het toegeven, ik hou best wel van dat huisje/tuintje gedoe… Ik moet niet elke avond op café zitten om gelukkig te zijn, ik voel me ook gelukkig als ik in de tuin zit te prutsen, als ik met de piemel met de strandpalletjes zit te spelen, als ik in de hangmat een boekje zit te lezen, als ik verse ice-tea zit te maken…. oh jee, i’m getting old & boring… but loving it…

en nu allemaal in koor lachen! hahahahahahahaha!

7 reacties op Eigen teelt eerst…

  1. Kim zegt:

    Told ya….😉

  2. I&A zegt:

    Mmm… Kan ik misschien ook eens proberen!😆

  3. 10eke zegt:

    wat wil je proberen ina? ice-tea maken? palletten in den hof? hihihihihi
    Voor allebei mag je bij mij op cursus komen! olé! u still are my numero uno!!😉

  4. I&A zegt:

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! You ‘ve made my day!! X

    Eigenlijk ’t hele concept spreekt mij enorm aan!!🙂

  5. 10eke zegt:

    kom dan maar eens een weekendje logeren! hehehe🙂

  6. I&A zegt:

    Hahaha…Ik zal ’t onthouden!! Pas maar op of ik blijf daar ook plakken!!😈

  7. euh 10y, ge gaat nu uw breinaalden toch ni meepakken naar werchter? die staan niet in het paklijstje zenne :p
    Maar voor de rest neemek het allemaal wel aan wa ge zegt, ik wil ook kome logeren :p

Geef een reactie

