U was weer geweldig dit weekend…

… daar op het EK:

* Turkije – Kroatië: 120 min nix en dan ineens 1 – 1 … met als gevolg penalty’s en de Kroaten naar huis
* Nederland – Rusland: de hollanders hadden geen zin meer, met als gevolg 1 – 3 en oranje dus naar huis (dit ook voor het grootste deel in de verlengingen!)
* Spanje – Italië: zenuwslopende wedtrijd, zenuwslopende verlengingen en ultra zenuwslopende penalty’s, met als gevolg  Wereldkampioen Italië naar huis

Man, Man, dank aan al die voetballers, ik geniet al twee weken van mijn plekje voor de tv.. ik ga jullie missen na volgende zondag!!!

5 reacties op U was weer geweldig dit weekend…

  1. Kim zegt:

    En ik ga blij zijn dat die stomme voetbal voorbij is! Bweuk!

  2. Kim zegt:

    Gelukkig is er dinsdag een Saramarathon om mij wat te troosten hihi

  3. mama zegt:

    haha!!!iemand die het mij kan vertellen, wat is die Sara eigenlijk, dat begint al te worden als roel vanderstukken, iedereen praat erover maar wat is dat eigenlijk???ik dacht dat ik het ging weten na mijn bezoek aan de kapper, maar ik ben vergeten in de boekjes te kijken.
    vind het wel goed dat de hollanders op hun (grote) bek zijn gegaan, het oostblok is een cmke in mijn achting gestegen!!!!

  4. zwart zegt:

    mijn kwart-Russische genen glunderen als nooit tevoren.. go Tovaritsjkes go !!

  5. Vandaar da gij viavia aan sjieke horloges geraakt zeker zwart? :p

Geef een reactie

