Watch out Brangelina!

want de mosselclub heeft zijn eigen vliegende reporter naar jullie nieuwe ‘crib’ gestuurd…

Say what? hoor ik jullie al denken…
Welnu, de beste maat van mijn papi (Onno Stijl), heeft een huis/restaurant/hotel in Correns, Provence, Frankrijk…
So what?? hoor ik jullie nu denken..
Welnu, in dat pietepeuterige dorpje zijn Brad en Angelina onlangs komen wonen!! En aangezien Onno daar het enige fatsoenlijke resto in het dorp heeft, mucho Brangelina over de vloer dus!!!

En wat wil het toeval nu: mijn papi is daar nu heel toevallig een weekje naartoe. Go go papa!!! take some hot pix!!!

6 reacties op Watch out Brangelina!

  1. I&A zegt:

    *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht* *zucht*
    Ik wil daar ook zijn!!

  2. Kim zegt:

    10y! We gaan, zoals je mama zegt, in de boskes liggen als ware paparazzi’s (met een fleske cava erbij, de mosselcamera, wat frans brood en kaas…) Goe? Let’s go girl!!!
    x

  3. zwart zegt:

    moeten jullie dan gene zwart meepakken om Angelina in te pakken zodat jullie den Brad kunnen uitpakken?

  4. zwartvetzakske zegt:

    “…het koppel heeft een villa afgehuurd in Correns waar de zwangere Jolie in alle rust kan bevallen…” euh.. bij nader inzien blijft zwartje wel thuis hoor🙂 Brrrr – ik wacht wel tot Milfje terug leeg is🙂

  5. mama zegt:

    Hola Kimie… in frankrijk geen cava maar champagne of minstens crĂ©mant, en dan nog liefst van die hele goede die papa verkoopt (dank u voor de sluikreclame).

  6. I&A zegt:

    Ik wil de Brad maar ook Angelina….AAAAArgh ik ga niet kunnen kiezen hĂ©!!

Geef een reactie

