werchter… here I come! Frank Deboosere, EAT THIS!

                          

Because there is nooooo way dat ik mijn allermooiste Aigleboots meepak naar Werchter als het slecht weer is, heb ik me deze prachtexemplaren van amper 8€ aangeschaft…

Mudfigth here i come!!!! Yihaaaaa!
(maar toch Frank: please geef ons mooi weer…. we will love u forever!)

8 reacties op werchter… here I come! Frank Deboosere, EAT THIS!

  1. die zijn retecool!!!!!!🙂

  2. Kim zegt:

    Oei, daar had ik precies nog ni aan gedacht.
    Ik dacht: ik loop daar 3 dagen rond op mijn Crocs (ja 10y mijn Crocs) en spoel die elke avond af, klaar.
    Waar heb je die botjes gekocht? Tis maar dat ik een back up plan heb hé en zo herkennen we elkaar op de wei ;p

  3. mama zegt:

    ik heb een paar splinternieuw, lichtblauwe transparante rubberbotjes maat 38.
    Ideaal om te dragen met speciale kousen voor special effects. bv kousen met wolkjes, dan ligt het wolkje aan de lucht aan uw voeten, Of groene sokken met koeien erop dan sta je op de weide met een weide aan je voeten;
    Nog niet gebruikt wegens de enkel. Je mag ze wel lenen als je wil…
    Doe aub geen crocs aan, het idee dat wijn kind zich in de buurtr van zoiets afgrijselijks moet begeven is onverdraagbaar.

  4. 10eke zegt:

    YEAH! mijn mama rules!!!!!!! leve de mama!!!!!

    helaas voor de ubercoole blauwe laarsjes heeft kimie overzetboten en geraakt ze er maar met een halve voet in🙂

  5. Kim zegt:

    Ey overzetboten overzetboten (nummerke 41)!
    Maar dan wel overzetboten met mooie French manicurenageltjes hé
    En dees dan!

    En mama, als ge nog eens lekker voor ons kookt, dan moogde mijn Crocs (wel de teenslipperversie) eens passen. Ik ga ze van uw voeten moeten sleuren, denk ik. Echt waar, dat zijn mijn kleine trampolinetjes, terwijl ik stap. De waanzin!

  6. mama zegt:

    wel…eigenlijk ben ik nog op zoek naar 2 slachtoffers voor volgende zondag. Er is een inwijdingsfeestje voor onzenieuwe tafel (voor 12 personen) . Zonder crocs ben je welkom.
    10eke je bent dat toch niet vergeten hè!!!

  7. Kim zegt:

    Volgende zondag mama? Maar dan zitten wij op Werchter want da’s 6 juli…😦

  8. mama zegt:

    oei, oei oei, help…. voetbal – werchter, gemiste afspraken, mijn agenda (en ik zelf) is helemaal in de war. ls dat maar goed komt ! dringend aan vakantie toe).

Geef een reactie

