Zalige

schijf

2 reacties op Zalige

  1. bijna op vakantie mama zegt:

    heel tof voor op een folkfestival. kan je een volksdanske doen met ongeschoren benen in geitenwollensokken en CROCS

  2. Kim zegt:

    Sinds ik Tinneke ken, heb ik ‘verplicht van den bond’ mijn benen moeten scheren, geitewollensokken draag ik soms in de winter (zalig) en mijn Crocs…Daar kan niemand me van afhelpen… Probeer ze eens op vakantie, achter een rots, als niemand je ziet. Echt waar, zalig gewoon!
    Prettige vakantie!
    xxx

Geef een reactie

