Eat this…

Wat lees ik nu allemaal in de krant: giftige mosselen, ok dat klinkt nog logisch, maar oesters met herpes? who the hell heeft er in de zee gezwommen en al deze vieze ziektes op die heerlijke hapjes losgelaten?

Je ziet, een condoom gebruiken is niet enkel belangrijk voor jezelf, maar ook voor anderen want IK kan nu dus geen mosselen en oesters meer eten… bedankt hoor!🙂

6 reacties op Eat this…

  1. Kim zegt:

    Toen de dioxinecrisis uitbrak en de kippen effe verboden werden, heeft mijn gierige nonkel die allemaal voor een prikje opgekocht, ingevroren en later weer verkocht in zijn beenhouwerij. Leve de familie:/ euh…

  2. 10eke zegt:

    eum, adres aub???🙂

  3. Kim zegt:

    Hij is al op pensioen… maar daarvoor was hij gevestigd op de Bredabaan in Merksem…
    grapje😉

  4. 10eke zegt:

    aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh
    mmm zou anders mijn ‘giftig’ gehalte wel verklaren🙂

  5. mama zegt:

    ik hoor hier altijd spreken over de beenhouwer van de ‘pishoek’. Was hij dat

Geef een reactie

