Lokerse feesten


– Eerste keer Lokerse Feesten: programma: Triggerfinger, Sonic Youth, Shameboy, … Let’s check it out!
– Al snel had ik het binnen wel gezien dus met Serge naar de kermis en meerbepaald in het spiegelpaleis/doolhof. Na verschillende witte martini’s vond Bibi natuurlijk de uitweg niet meer. Madam van de foor tegen Serge: ‘Ik werk hier nu 5 jaar en heb nog nooit iemand zo lang naar de uitgang zien zoeken.’ *zucht*
– Handen op het toestel…Piiing, naar boven… tot aan…Maniak. Allez merci!
– Na 100 keer spelen hebben we toch een (lelijk) beest gevangen en dan nog twee keer hetzelfde!
– Dit was leuk…De bedoeling was om die konijnen te … nu ja, om er dus tegen te duwen langs achter en dan de konijnenrace te winnen(Hell Yeah!). Proficiat Annemie, you did it babe!
– Oh ja, Shameboy vond ik wel goed!
– Even reclame maken voor onze website in Lokeren.
– En een smsje van I&a op groot scherm ter promotie van mezelf, dank u I&a!

2 reacties op Lokerse feesten

  1. I&A zegt:

    Shhtttt…dat berichtje kon ook van ne fan zijn hé?😉
    Allé ik ben natuurlijk ook fan…

  2. IA& zegt:

    Ey da berichtje kwam wel van mij hé!😉

Geef een reactie

