Een dag in het teken van … The Muscle…

                                

En die zag er als volgt uit:

– hup naar de fitness, en als verdiende beloning natuurlijk… de sauna vol lekkere gasten

– de Olympics volgen… meerbepaald… zwemmen voor de mannen… halleluia! michael Phelps U ARE MY MAN!

– Antwerpen zingt, met als buren op het middenplein: de Antwerp Giants… halleluia!

– Sporza Olympics met Frank Raes EN Filip Joos. Ok geen spieren maar wel allebei een hete stem, die spieren heb ik er dan gauw bijgeplakt in mijn hoofd.

– Sporza Olympics overzicht basket: Dream Team GO! Lebron James U ARE MY MAN TOO!

– stukje Shaft met… Christian Bale, mr HOT BATMAN himself.. in shaft had ie nog ni zo’n spieren, maar ik moest niet ver terug gaan in mijn geheugen om de batmanspieren erbij te plakken…

Leve een lazy sunday, leve de olympics, leve mijn plakvermogen, leve mannen! olé!

Geef een reactie

