Lady Linn&Her Magnificent Seven

                               
Welke mosselvriend(innet)jes hebben zin om morgen een gratis concert van Lady Linn mee te pikken in Hoboken aan Casa Louisa in de Louisalei? Swingende melodieën, een serieuze portie humor en Jazz uit de oude doos! Concert start om 20 uur, einde voorzien om 23 uur. Let me know!

6 reacties op Lady Linn&Her Magnificent Seven

  1. 10y zegt:

    me me me! lady linn is de max! Cool down = TOPSCHIJF!

  2. mama zegt:

    ben even niet mee wat datum betreft. Wanner is dit bericht gelaatst?
    Als morgen morgen is kom ik misschien wel want ik vind die wel goed.
    Als morgen vandaag is kan ik helaas niet.
    Als morgen gisteren was is het al voorbij en ben ik niet geweest.

  3. Kim zegt:

    Da’s vandaag: woensdag 13 augustus om 20 uur🙂

  4. mama zegt:

    ik doe mijn best. Mijn klanten lijken allemaal aan moederkesdag paniek te lijden, dus spannend

  5. 10eke zegt:

    ik ga ni komen hoor…das buiten!!! en straks is het 9 beaufort… dan vlieg ik weg🙂

Geef een reactie

