Filosofische uitspraak van de week

                             
Deze zou 10y kunnen geschreven hebben:

Ik kwam, zag en wilde er niks mee te maken hebben.

Een reactie op Filosofische uitspraak van de week

  1. 10eke zegt:

    dan zou het eerder zijn:
    Ik kwam, ik zag, ik gaf mijn goede raad, iedereen deed toch zijn eigen goesting en ik wilde er dan maar niks meer mee te maken hebben….
    ET VOILA! iedereen doet maar waar em goesting in heeft, ik kom de tranen wel drogen😉

Geef een reactie

