Vrouwen en grotere parkeerplaatsen?


What does a girl need more?

Volgens de Duitsers een grotere parkeerplaats!
Dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox van mijn baas:

Tijdens mijn vakantie merkte ik in het hotel op dat de Duitsers werkelijk aan alles denken en er voor zorgen dat ook vrouwen zich goed voelen. Wat doen zij? Zij maken buiten de gewone parkeerplaatsen, zelfs enkele parkeerplaatsen die breder zijn. Zij beweren dat zij daar het probleem mee oplossen van vrouwen die niet goed kunnen parkeren.

Een reactie op Vrouwen en grotere parkeerplaatsen?

  1. Stef Flater zegt:

    Wat doen ze dan met mannen die niet goed kunnen parkeren?😉

Geef een reactie

