Oldschool jaarboekfoto

                           
Wil je weten hoe je er zou hebben uitgezien in de jaren vijftig of zestig, in the seventies or eighties? Laad dan je foto op via deze site. Dit is 10y in 1954 en Kimmie in 1964.😀

5 reacties op Oldschool jaarboekfoto

  1. Collega Jan zegt:

    LOL! Zo grappig.🙂

    Ik denk dat ik straks een paar foto’s ga uitproberen…😉

  2. mama zegt:

    amai tinneke, gelukkig was je er in de jaren 50 nog niet. Dat zou elke maand een half loon kosten aan gels en crèmes om je haar zo te krijgen.

  3. Cristobal Colon zegt:

    Stop… stop… kan nie meer !! Waahahaaa !! Tinneke toch !! Chance da ge nie vroeger geboren zijt zenne.

  4. 10eke zegt:

    zg zalt gaan ja!
    die kim heeft er natuurlijk voor gezorgd dat er van haar een deftige foto uit da programma kwam en van mij zo’n lelijke… pfff ik wil die van jullie wel eens zien!

  5. mama zegt:

    Ik ga er eens een uitproberen van het jaar 1911. Al mijn jeugdfoto’s zijn verloren gegaan toen de titanic is gezonken.

Geef een reactie

