Gelieve achteruit te rijden in de toekomst!

                                
Toegegeven, ik ben niet zo’n fervent autogordeldrager. Omdat ik het niet gewoon ben om zo’n ding te dragen, stoort het als ik die wél moet dragen, door nieuwere auto’s die biepen als je de gordel niet draagt. Nu heb ik ontdekt dat de auto niet biept als je de gordel niet draagt en achteruit rijdt.
Dus gelieve een route achteruit uit te kiezen als ik nog eens moet meerijden met van die geavanceerde voitures😀

Geef een reactie

