Het Mosselhuis zonder mossel 10y en haar rommel

                         
Donderdag verhuist 10y haar spullen en het gaat nu al zo in haar krulletjeshoofd:
denk jij dat? heb jij al eens gezien welke rommel ik allemaal heb??? :-)))
bweuk, heb er zooo hard geen zin in!  ben eens benieuwd wat ik al allemaal mee krijg, wat nog niet mee kan, is dan wel voor na mijn verlof… maar dat zet ik dan wel allemaal samen in de slaapkamer ofzo. aaah dat kastje van badkamer ook nog, en de rommel van die twee doosjes in de gang naar de badkamer… djeeses!! da allemaal in ne zak gooien is niks, maar dat daarna allemaal sorteren… bweuk!! jaja, ik ga proberen morgen al zoveel mogelijk mee te nemen…. mijnen auto gaat VOL flamantzakken met rommel zitten maat, VOL! en al mijn kleren nog.. pfff ga die gewoon ineens allemaal weggooien denk ik 🙂

da’s zo typisch mij, ik ben te lui om da allemaal deftig te doen,dus gooi ik het maar ineens gewoon weg🙂
 
dus gooi alles van eten ofzo uit de keuken/bergkot maar gewoon al in de vuilbak🙂

2 reacties op Het Mosselhuis zonder mossel 10y en haar rommel

  1. mama zegt:

    Goed Tinneke, weg met alle overbodige bagage. Kleren worden pas vintage 3 jaar nadat je ze hebt weggegooid omdat ze al 17 jaar in de kast hingen. Schoenen wel altijd bijhouden als ze niet versleten zijn, mode rouleert weel sneller.
    Trouwens hier liggen ook nog kleren van jouw, mogen die weg?

  2. Kim zegt:

    Dat zegt mijn mama ook altijd. Laat uw kleren lang genoeg liggen en ze zijn terug in de mode. Ik zag gisteren ergens in een boekje ofzo? Verhofstadt met ne nieuwe bril…Die deed me denken aan mijn allereerste bril toen ik 16 jaar was…En hij liep volgens de trendwatchers vooruit op de mode…nou moe

Geef een reactie

