Huur eens een topgigolo in!

  
Paniek!! Ik was uitgenodigd op een trouwfeest van waar ik zéker wist dat mijn ex-schoonfamilie en mijn ex dus ook zouden aanwezig zijn. En ik ben nog altijd ni van ’t straat sinds het gedaan is! Ok, wat te doen? Wat te doen? Nen date! Ik moet nen date hebben en éne die kan imponeren!
And there he was, de Jeffrey in pak met rode das, ik in kleedje met rood vestje.
Verliefd kijken, verliefd jiven en slowen, elkaar gehaktballen met tomatensaus voederen (Lady&de vagebond waren er nix tegen!) met als topper van de avond een ex-nonkel die in mijn oor kwam fluisteren dat ik me had verbeterd…😀

Geef een reactie

