Orgels orgels orgels everywhere!

                         
Zoals ze in ’t stad olifanten droppen, droppen ze in Obooke orgels.

Deze zondag komen in het centrum in totaal 17 orgels te staan. Om te vieren dat hier in 1908 een orgelfabriek van de familie Bursens was, zijn er nu vanuit Amerika en weet ik waar orgels verscheept naar hier. Af en toe moeten ze die dingen dan stemmen of zien of ze nog werken en dan horen we loeihard ‘My way’ en dan beginnen we (of ik😉 ) nogal luid mee te zingen.

Het blijft toch wel een gezellig iets, zo’n orgel, pure nostalgie…en door de communicatie te doen, ken ik nu alles van rollen- en boekenmechaniek. Orgels hebben voor mij geen geheimen meer😀

5 reacties op Orgels orgels orgels everywhere!

  1. evil eye zegt:

    teveel in café Beveren gezeten zeker?

  2. miche zegt:

    uh! Mijn papa zei dat ook toen ik hem gisteren over de orgels vertelde. Café beveren ja! Tschijnt dadde daar gemakkelijk vant straat geraakt als ge totaal geen eisen hebt :p en dan samen dansen op orgelmuziek… Kimmie wanneer gaan we daar eens nertoe?🙂

  3. Kim zegt:

    Euh…ik heb wel eisen en ik stap daar alleen maar binnen als ik minimum 3 flessen wijn binnen heb…Als gij van mannen houdt zoals Guido Belcanto om daarmee te dansen op orgelmuziek, vraag dan anders aan de Fred of hij met u meegaat naar ginder.🙂

    Om van ’t straat te geraken met iets minder eisen, kunde beter eens meegaan naar Tafeltje om 5 uur ’s morgens, daar staade zeker dicht genoeg om nen onder-den-toog-move te doen😀

  4. Micheke zegt:

    dus de fred kroket is eigenlijk guido belcanto? :p
    ik kom wel eens nen onder-den-toog-move doen om vijf uur. Ik begin alvast red bull te drinken ;p

  5. evil eye zegt:

    Ge stelt uw eisenpakket toch elk uur een beetje bij🙂, ik wil nog wel eens naar café Beveren eigenlijk maar dan moet je inderdaad al wel voor den derde keer zat zijn geweest op éne dag.
    En kapt maar goed wat wodka bij die red-bull in tafeltje want voor een goed gesprek moet je daar niet zijn. Het enige wat je daar te horen krijgt zijn klinkers en spetters op je gezicht.

Geef een reactie

