And the winner is…

                      

De Pie heeft een prijs gewonnen voor een ontwerp op Interieur Kortrijk (hierboven het winnende ontwerp ‘the attic shelf’).

Hierdoor mag hij guestbloggen op www.weekendknack.be
Wauw, ik ben zo trots! 1 van de winnaars uit 300 inzendingen… goe gedaan manneke!

3 reacties op And the winner is…

  1. zwart zegt:

    dikke proficiat voor de Pie !!🙂 euh.. vind zijnen blog (nog?) nie… http://www.knack.be/weekend/nl/home/blog/ ??
    we want wild🙂

  2. zwart zegt:

    TE HELL?!

    (sic) ” Ik zie wel wat er mij tegemoet komt, nu moet ik nog teksten maken voor mijn stand, mijn website aanvullen, mijn vriendin geruststellen dat wat ze ook aantrekt, het wel ok is voor de prijsuitreiking. ”

    SHIZZLE WIZZLE – ya dope dude talking ‘but yier arssse TENny ?! FOSHIZzleSHO hie’ld butta sLaP zatAZzz BIAaaaatch – yow

    (peace out diggsta – ptsjjjjjj)
    😈

Geef een reactie

