Girly Girly crèmekesavond


Mijn eerste kennismaking, na onze vette upperdareavond, met een girly girly crèmekesavond bij Evy thuis. Ik, die nooit een crèmeke gebruik op mijn gezicht, luisterde aandachtig (allez aandachtig…) en ik had ineens zoiets van ‘ieuuuuw mijn gezicht, helemaal aangetast door dode huidcellen, vuil van buiten (zie maar eens naar ne pas gewassen auto, direct terug vol stof)’ dus heb ik me maar reinigingsmousse, een dag/nachtcrème en iets voor op mijn haar aangeschaft.
Als ze me dat voor die avond hadden verteld, had ik hen goe uitgelachen ja…
Dus Evy, het was tof😉

2 reacties op Girly Girly crèmekesavond

  1. I&A zegt:

    Ja ja maar ge waart even giechelig als op ne upperdare!!
    Binnenkort gaat ons gezicht er NOG beter uit zien!!! Joehoe!!

  2. micheke zegt:

    ik wil een upperdareparty!!!!! desperate :p

Geef een reactie

