Het jachtseizoen is geopend!!

pb120001pb120002pb120003pb120005pb120007pb120008
– ‘Ik neem ree!’
‘Wat, hebde gij diarree?’
– ‘Ik wil zo’n babybambi, dat is zooo lekker!’
– ‘Ja, ik ben aan het Weight Watcheren en ben gaan fitnessen, allemaal om party points te verzamelen om meer te kunnen zuipen!’
– ‘De Ware? Ik vind da ge van da concept moet afstappen.’
– ‘Pfff, door die overdreven wind is mijne parasol van mijn dakterras gevlogen maar ik ben te bang om naar beneden te kijken om te zien waar die juist is naartoe gevlogen. Wie weet wa ga ik zien…’
‘Volgens mij reed er juist zo’n blond kindje voorbij met ne roze fiets en krullend haar en is die parasol daar in gevlogen…’
– Everzwijntournedos van de Plastik met gecarameliseerd witloof en spinazie is the best!

Een reactie op Het jachtseizoen is geopend!!

  1. zwart zegt:

    da waren dus allemaal lekkere dieren daar op m’n bord én zelfs rond de tafel !!!
    🙂 M’n Ree-tje was was ook wel héél zacht en lekker hoor🙂

Geef een reactie

