Mmmm…Porto

                                 porto
10y: ik voelde mij gisteren precies een beetje nen alcoolieker
ik moest echt gaan slapen, maar was nog ni zo moe… dus heb ik maar twee glazen rode porto achterover geslagen! WTF das toch echt marginaal! en nu dacht ik: mmm vanavond nog wa porto drinken….

Deze confession on the dancefloor heeft toch niets te maken met het fenomeen binge drinking?😀

Een reactie op Mmmm…Porto

  1. 10eke zegt:

    i quote de morgen: “de vrouw drinkt vooral in eigen woonkamer, begint te drinken omdat ze het leven niet aankan…. en sterft tien jaar eerder dan mannelijke alcoliekers….”
    halleluia! we’re gonna die!

Geef een reactie

