Liefde is…

egypte-2egyptemaan
een brief schrijven naar je mosselverloofde net voor je vertrek

Geliefde mosselverloofde

Met mijn getuige vier ik mijn vrijgezellenfeest in Egypte.
Wees gerust, ik maak voldoende tijd om mijn geloftes naar jou toe te schrijven en over ‘ons’ na te denken.

We maken een afspraak, elke avond kijken we om 23 uur, tijd van hier, naar de maan en dan kruisen onze ogen en vinden we de inspiratie om onze weg verder te zetten.

Onder de Afrikaanse zon zal ik tot rust komen om erna er een spetterend feest van te maken en ik zoek voor jou héél véél lieve schelpjes.
xxx
Mossel Kimmie

Geef een reactie

