oo jee… is this really me?

– als mensen onderstaande mopjes naar mij sturen met de melding ‘zooo grof, ik moest direct aan u denken..’ dan begin ik toch wel serieus te twijfelen aan mijn imago🙂

9feb5e9e5a2533398530c601eb694a8b45e285a4b32e0b6131da2d51a4dc4fe3

(Dank je wardje! ze waren hilarisch!!!)

5 reacties op oo jee… is this really me?

  1. zwart zegt:

    rare vrienden zegt de zwart🙂

  2. 10eke zegt:

    btw: die blonde gehandicapte chica lijkt wel verdacht veel op eeeeeuuum… mij????

  3. zwart zegt:

    na een fles porto ?😈

  4. mama zegt:

    jij hebt dat dus ook, dat mensen denken dat je een cynische, sarcastische, sadist bent. Hoe komt dat nu toch?!
    we hebben gewoon een speciaal gevoel voor humor.

  5. zwart zegt:

    en vooral : vanwaar komt dat… of liever vanWIE ?!

    en welke rol zal deze persoon spelen in het grote mosselhuwelijk ??
    🙂

Geef een reactie

