Geloften Kimie aan 10y

We leerden elkaar kennen in jouw huis.

Door het proeven van je zelfgemaakte avocadosaus voelde ik me er direct thuis.

 

We spraken wat meer af met Fristi erbij

en later vervingen we haar door cava en la Chouffekes, dat maakte ons echt blij.

 

Op een gezellig avond in de PingPong is de mosselclub ontstaan,

zo lieten we alle schralen en zelfs Luc Tuymans in de waan.

 

Toen je begon te werken voor de stad
werden de mosselclubbabes zoveel gelezen als een echt dagblad.

 

Onze schlemiele avonturen waren toen nog maar net begonnen,

stekkers uittrekken, ernstig praten over onze vriendschap, picknicken

hebben wij echt niet verzonnen.

 

We vertrokken samen op verlof:

brainsoup, Al Quaida, who’s doing who was wat ons verstand overtrof.

 

Toen besliste je om in het mosselclubhuis te komen wonen,

Foxy, Wapi en Aiko werden vriendjes

maar maakten gelukkig geen kattenkindjes.

 

Vaak gaf je me goedbedoelde raad.

en werd dan een beetje kwaad.
Want ik negeerde de raad compleet

waarop je zei: ‘Vanaf nu ga ik alleen nog maar knikken en glimlachen, kus mijn reet!’

 

Hopelijk duurt onze vriendschap en mosseltrouw heel lang

met heel veel diepgang.

Ik dank iedereen die is gekomen naar onze trouw

en vooral, mijn droomvrouw!

Een reactie op Geloften Kimie aan 10y

  1. mie zegt:

    nog eentje recht uit het hartje!!!

Geef een reactie

