Aiko heeft een nieuw speelkameraadje: Biebel!

p11300051p1130007p1130009p1130003p1130002p11300011

5 reacties op Aiko heeft een nieuw speelkameraadje: Biebel!

  1. evil eye zegt:

    o jee, die ziet er echt vals uit ! vooral op de derde foto van onder te beginnen. Die lede wrede oogjes stralen echt dood en verderf uit.
    dat ge dat niet ziet bij den aankoop, Kim ?

  2. 10y zegt:

    indeed, die zit volgens mij vol met deugnieterij en kattekwaad! manman, ge gaat nog afzien met da beest denk ik…
    arme aiko!

    maar ze is nog wel dun! houden zo hé!🙂

  3. Biebel zegt:

    Er wordt hier ni gelachen met mij of ik laat de geest van mijn voorgangster Wapi op jullie los!!! Wie laatste lacht, best lacht, hahahahaaaaaaaaaaaaaa (evil lach)

  4. mama zegt:

    ja op die derde foto kijkt die zoals de zappa, onze vroegere duivelse kater. Schrik van de plaatselijke katten, de pitbull van de 2deuren en de merksemse vleermuizenpopulatie;
    Die heeft zelfs eens een vriendje van 10eke afgemot.
    Ik voorspel dat binnenkort Aiko moddervert is, gewoon van frustratie door pesterijen.

    Voor de rest ziet biebel er wel superschattig uit.

  5. Tim zegt:

    Duivels ? Foto 4 ! Die kat is gewoon ape-stoned, zo gedrogeerd als wat😉

Geef een reactie

