Hebde gei een job veur mij ofzo?

                    rasta
Ik lag gisteren bijna onder mijn bureaustoel van ’t lachen.
Wij zijn op zoek naar een administratieve kracht om de cultuurantenne te ondersteunen. Ik had al twee vriendinnen aangebracht maar tot hiertoe zonder gevolg. Komt de cultuurantenne naar mijnen buro:
‘Doede gij da nu voor mij of voor u?’
Ik: ‘Hoezo?’
Hij: ‘Ik kreeg vorige week ook al telefoon van ne kerel voor die job die vertelde dat hij door was gestuurd door u!’
Ik *denk denk* en ineens viel mijnen euro. Ik was tijdens een nachtelijke tocht in de Pallieter aan de praat geraakt met nen brandweerman met lang rastahaar die een andere job zocht en had in een wazige bui de telefoonnummer van onze cultuurantenne gegeven met de boodschap: ‘Belt maar, belt maar me mijn complimenten.’
Ik had ook even het feit genegeerd dat die kerel nog enkele maanden naar Cuba ging rondtrekken als een rasechte hippie…
De dag nadien was ik dat natuurlijk vergeten.
De cultuurantenne: die stond zo op mijn antwoordapparaat
(plat Aantwaarps) ‘Nor ’t schijnt hebde gei een job veur mij ofzo? Kunde mei dan is terugbellen veur de woensdag want ik vertrek dan veur een poar maand nor Cuba?’
Waarop mijn andere collega zegt: ‘Maar ik vinnet wel goe dat ze uwen telefoonnummer doorgeeft in plaats van die van haar eigen om 5 uur ’s morgens!’
Oops!

4 reacties op Hebde gei een job veur mij ofzo?

  1. micheke zegt:

    Als ge met rastakapsels aan de praat geraakt, verbaast het ons op den duur ni da ge zwart van uw brood af ligt te schrapen zenne. Volgende week gaat ze die kruimels proberen opsmoren, kom dat zien! :p

  2. I&A zegt:

    Hahaha…Was dat die ene die we zijn tegengekomen in Local? De jan ofzo?

  3. Kim zegt:

    Ja, den die…Dat die Jan noemde, was ik natuurlijk ook al vergeten.
    Ik hoop ni dat ik hem samen met da telefoonnummer ook het adres van de mosselblog heb gegeven.

  4. noor zegt:

    Ja natuurlijk wel! Jij geeft toch altijd éérst het adres van de mosselblog en dan pas begin je over telefoonnummers…. Tja…. Le’ts hope he’s already in Cuba…

Geef een reactie

