Films ZIJN schadelijk voor de gezondheid!

planetterrordm_468x447

Gisterenmiddag heb ik Grindhouse nog eens gezien: dit wil dus zeggen:

– eerst de heerlijke Death Proof vol supercoole achtervolgingen met grave bakken, superdeluxe chickpower, veel bloed, veel ‘nigga, bitch, motherfuckers’ en heel veel drank (mmm margarita’s!),

nadien deel twee van Grindhouse:

– Planet Terror, nog bloediger en een griet met een machinegun als been kan qua chickpower ook wel tellen🙂

En nu kan ik dus bewijzen dat gewelddadige films echt wel effect hebben op onze lieve menselijke hersentjes: ik wou gisterenavond niets anders doen dan kei veel drinken, kei snel rijden, ambras maken met gasten en gewoon total loss gaan met mijn vriendinnen…. chance dat mijn vriendinnen de films NIET gezien hadden en mijn bloeddorstige drang dus konden temperen, anders vrees ik dat we vandaag in de gazet stonden🙂

Geef een reactie

