Denk daar maar eens over na…

 yogi

U know me, übergezond en detoxen en al🙂
Zoals eerder gezegd hangt er aan mijn Yogi Detox Tea altijd een spreukske… leve de yogiwijsheid en soms zitten er heel leuke tussen, maar bij die van deze ochtend kreeg ik toch mijn bedenkingen.

denkt u even mee?

‘”The art of happiness is to serve all”
Bon, mijn eerste gedachte was: ‘pfff those goddamn hippies’, maar mijn tweede gedachte ging zo:

‘Huh, to serve all? dat wil dan zeggen dat hoeren extreem gelukkig moeten zijn ofwa, don’t think so…’

soit, of het nu aan mij en my dirty mind (is a joy forever!) of echt aan het spreukje lag, dat laat ik in het midden… maar we hebben er alleszins al wel eens goe mee gelachen!

4 reacties op Denk daar maar eens over na…

  1. Kim zegt:

    Waarom denkte gij nu direct aan hoeren?😀
    The thought didn’t cross my mind at all…!
    Dat is een spreuk die te maken heeft met mededogen voor uw medemens, ‘to serve all’ zou ik ni zo letterlijk nemen. Laat ons eens meegenieten met uw gedachten telkens je een Detoxje opent🙂

  2. 10eke zegt:

    mmm, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken🙂
    my mind needs a detox too i think!

  3. mama zegt:

    hoe??? ik interpreteer ‘serve all’ als alles wat in de kast staat op tafel zetten voor een schranspartij. Volgens mij eerder the art of indigestion/constipation of is dat mijn dikke-madammen-mind?

  4. Anne zegt:

    Het gaat hier om het geluk te delen of over te brengen op je naasten. Je kan namelijk niet in je eentje ultiem gelukkig zijn, daar heb je andere mensen voor nodig. En als zij niet gelukkig zijn dan ben jij dat ook minder. Dus de kunst is om je geluk te delen met andere.

Geef een reactie

