Gewillig blondje met krollen

10y: bij Elsa hebben ze trouwens super coole botten (rubberen) met pralines op!
k ga sebiet zien of ze ze nog in mijn maat hebben voor werchter haha
Kimie: Ik koop geen botten, ik wil teenslippercrocs dragen!!
10y: teenslippercrocs zijn wel verboden in de tent bij mij en ina!
Kimie: dan zet ik ze uit de tent hé
10y: ah ja goed idee, dan maak ik een bordje met GRATIS CROCS zodat iemand ze snachts kan pikken🙂
Kimie: dan maak ik een bordje met ‘gewillig klein blondje met krollen in dees tent’
dan denken ze nimeer aan mijn crocs
10y: mmm ook goe hehe!
en dan als betaling geef ik ze uw crocs hahahahaha

6 reacties op Gewillig blondje met krollen

  1. CV-ke zegt:

    Eh… als ik het goed begrijp, ga JIJ die mannen vergoeden voor hun ‘diensten’?? Daar gaat volk op afkomen zenne….😉

  2. 10eke zegt:

    bwaa, denk ni dat ik veel kandidaten ga hebben als de vergoeding lelijke crocs zijn🙂

  3. Hans zegt:

    Mag ik anders al reserveren? Die crocs smijt ik achteraf wel weg😀

  4. I&A zegt:

    Hahahahahahahahahahaha…Conclusie: Brave Ina zit weer tussen 2 hevige grieten!!
    Voor mij trouwens ook gummie laarzen!!🙂

  5. CV-ke zegt:

    Pff… ’t Was wel efkes zoeken om deze terug te vinden, maaaaar… ’t was de moeite waard, want WAT lees ik vandaag in de krant?? ….

    “Zoals vele hypes lijkt dus ook Crocs ook geen lang leven beschoren. In 2007 begon het bedrijf aan een enorme opmars. Om dat te financieren ging het bedrijf enorme leningen aan en dat komt hen nu duur te staan. Zo moet het vóór 2 april een lening van 22,4 miljoen dollar terugbetalen. Volgens analisten zou dat wel eens voor grote problemen kunnen zorgen en het einde betekenen voor de producent van de kleurrijke klompjes.”

    Zou da kunnen? Is het écht mogelijk? Zijn we er straks van verlost? Heeft de crisis ook zijn ontegensprekelijke voordelen? I guess only time will tell.

  6. mama zegt:

    ik roep hierbij al een vloek uit over de regering die beslist om het noodlijdende bedrijf te ondersteunen

Geef een reactie

