Shock @ the burbs

op woensdag komt de Knack uit, in de loop van de week koop ik die dan. Maar omdat er een hele dikke modebijlage bij zit deze week moest ik die toch wel NU hebben.

Ik reed dus gauw even naar de kleine Delhaize in s Gravenwezel en stond bij de boekjes te zoeken, te zoeken, te zoeken… zonder resultaat.

Aan interieurmagzz, bliks, joepies, elle’s, story’s, boekjes over zeilen en paardrijden geen gebrek, maar de Knack… nergens te vinden!

Ik keek eens rond mij en algauw werd mij iets duidelijk: er stond een man in beige Dockersbroek met ruitenhemdje en armanipull, een griet blauw van de nosejob in een Chanelpakske en dan nog een bimbomoeder (zo het type dat niet werkt met een vette jeep)  met twee rondverwende dochters met UGGs en bontjaske…. tja, nu weet ik dus waarom ze daar geen Knack verkopen… NIEMAND zou dat daar kopen!

Must move out of the Suburbs SOON!

3 reacties op Shock @ the burbs

  1. Kim zegt:

    I love UGG’s hihi
    Ge bedoelt bonTjasje zeker?
    Wisselen van woonst? Ikke suburbs, gij Wilrijk…!
    x

  2. mama zegt:

    uggs!!! afschuwelijk, volgens mij komt dat van very ugly en is dat ontworpen door de crimineel die crocs en allerhande varianten op ons heeft losgelaten.

  3. mama zegt:

    een bontjaske daarentegen….mijne poedel van 10€ op de rommelmarkt is al goed van pas gekomen deze winter.

Geef een reactie

