Noooooooooooooooooooooooooooooooo!

Dat is het eerste wat in mij opkwam toen ik hoorde dat het optreden van AC/DC afgelast werd….

Jullie weten allemaal wel dat muziek een grote plaats in mijn leven inneemt, dus 5 maanden had ik hierop zitten wachten, elke dag dacht ik eraan, AC/DC werd uiteraard ook vaak gespeeld op de radio, zelfs al wilde ik er niet aan denken, de radio zorgde er dan wel voor dat ik het toch deed. Mensen die ze al eens gezien hadden konden alleen maar vol lof praten over hun shows, de verwachtingen waren dus ZEER HOOG. Na alle lovende reacties over het optreden van zondag was het dan echt zover…. eindelijk was het 3 maart, eindelijk was het AC/DC Time!

en dan gaf diezelfde radio het slechte nieuws, afgelast, ziek bandlid, ….
Ik was echt in shock, hoe kon dit nu? ik ging een uur later naar het sportpaleis vertrekken….
En op weg naar huis kreeg ik het ineens, ze draaiden heel de tijd liedjes van de groep en daar kwamen ze… tranen met tuiten! Zo teleurgesteld was ik…. zo hard had ik hier dus naar uitgekeken…

En ik moest bij wijze van spreken maar van achter het hoekje komen, maar er waren mensen uit heel Europa naar antwerpen afgezakt, mensen die 6u! onder weg waren geweest, mensen die daar al van ’s ochtends stonden te wachten, mensen die hun tickets van zondag geruild hadden omdat hun vrienden anders niet konden…. oooo god, mijn teleurstelling was nog niets in vergelijking met wat die mensen gevoeld moeten hebben. Kan je je voorstellen dat je een hele dag onderweg bent, AC/DC volle bak in de auto, en dan zie je op de ring van Antwerpen ineens de mededeling: Concert Sportpaleis afgelast… das goed om een accident te doen en om dus even heel hard te wenen.

Ben dan maar thuis met een pintje in de zetel gekropen, chance dat het Temptation was, daar heb ik best nog wel heel hard mee kunnen lachen… maar toch, toen ik deze ochtend voorbij het sportpaleis reed, auw dan pikte het toch wel weer even…

Nu blijkt dat we met onze tickets naar A’dam kunnen, dat er buslijnen ingelegd zouden worden van het sportpaleis naar daar… in the end kan ik ze dus nog wel zien, maar toch…. het had gisteren moeten gebeuren, want gisteren stond al maanden in mijn hoofd geprogrammeerd als DE DAG! (de charlie babbit in mij mijne dames en heren😉 ).
Nu kan ik dus weer 4 maanden wachten… en they better show up in A’dam de 23e juni, want anders gaan ze iets meemaken! Dat kan ik u verzekeren!

6 reacties op Noooooooooooooooooooooooooooooooo!

  1. Kim zegt:

    Ooooh, ik ben helemaal ontroerd door dit verhaal!🙂
    Ik maak maandag zelfgemaakte pizza voor je en dan doen we een thunderstruckje in de living goe?
    x

  2. 10eke zegt:

    je bent zo lief….🙂

  3. kevin zegt:

    Anders kan je eens op FB zien naar de foto’s die ik zondag heb getrokken🙂

    Maar als je ze dan toch kan zien in Am*dam, zal het ook wel goed zijn!!

  4. CV-ke zegt:

    Ge zult zeker niet de enige zijn in Amsterdam. Een uitgebreide delegatie, geleid door uw nederige dienaar zal ‘Keeswaarts’ trekken, niet geremd door lawaaierige Hollanders, kroketten uit de muur of schraal fluitjesbier !! GEEN ENKELE rechtgeaarde rocker laat zich door zoiets uit zijn lood slaan. En nu schreeuwen we reeds, met de blik naar de einder gericht : ‘For those about to rock ….. WE SALUTE YOU !!!!!’

  5. CV-ke zegt:

    Ah ja… moest ik Angus zijn, ‘k zou maar zorgen da’k er was, daar in ‘Olland. Want ‘k weet em wonen !!!🙂

  6. 10eke zegt:

    hihi, ja, met een hele delegatie richting olland lijkt me wel heel leuk, de sfeer op die bussen van mensen die al maaaaaaanden wachten om ze dan eindelijk te kunnen zien…gaat ongelofelijk worden!!

Geef een reactie

