the X-files in the suburbs… brrrr

Vorige donderdag kwam ik thuis en ik moest even buiten zijn.. wat zag mijn oog?

Heel mijn terras lag VOL VOL VOL pieren… maar echt niet normaal… met vol bedoel ik dus echt wel VOL, op één klein stukje had ik er algauw 40  geteld. En allemaal maar kronkelen en hun vieze kopjes  (of kontjes?) opsteken en maar heen en weer zwaaien, wiihoeee! (blijkbaar doen ze dit om een stokje na te doen om vogels om de tuin te leiden – nou moe, best wel slimme kerels die wormen!)

Anyhow, een massa aan wormen dus… ik ben dan maar snel weer (nog net niet gillend) terug naar binnen gelopen (ben nog een aantal keer aan het raam gaan kijken of ze niet massaal dichterbij kwamen…. jaja, een invasie was dichtbij (in mijn hoofd)!

Nu ging ik de volgende ochtend opnieuw kijken… daar lagen dus al die beesten helemaal verschrompeld DOOD op mijn terras.
Nu vraag ik mij al een heel weekend af what the fuck happened in wormenland?

* Was het één of andere wormensekte die massaal zelfmoord ging plegen vlak voor de komst van nieuwe vogeltjes die hun allemaal lekker gingen opsmullen?
* Waren het Aliens die met trillingen die wormen bovengronds lieten komen en ze dan allemaal met laserstralen dood maakten (dank daarvoor dan)
* of hadden ze gewoon ook lentekriebels met dodelijke afloop?

Wie zal het weten…

6 reacties op the X-files in the suburbs… brrrr

  1. Kim zegt:

    Stokje nadoen? Wie wil JIJ dan om de tuin leiden😀

    Volgens mij is die mottigen hond langsgekomen om die allemaal dood te bijten, zoals die bij mij heeft trachten te doen!😉

  2. Hans zegt:

    Maakt gij ooit iets normaal mee?😀

  3. 10eke zegt:

    @ kim: gij of stokjes… zijn wel twee uitersten hé, hond kan het dus NIET gedaan hebben…hehehehe

    @ Hans: neeje, we moeten trouwens dringend nog eens afspreken voor een morantische date in het park… daar gaan we zeker niets normaal meemaken!

  4. Hans zegt:

    Dan moet gij nog is naar het Veltwijckpark komen of ik naar u hé🙂

  5. Kim zegt:

    Of allebei naar Hoboken, park Sorghvliedt!

  6. Hans zegt:

    Ne morantische date int park met 2 vrouwen? Deal!

Geef een reactie

