Me Tarzan, you Jane….en daarvan komt…Milla!

                          tarzan
Wat is mijn oor te weten gekomen?
Dat Georges Bruggeman, de allereerste body double van Tarzan uit de gelijknamige film, die afkomstig is uit Obooke, aangetrouwde familie is van…………… één van mijn beste vrienden Tom Mennes!😀

Gna Gna

Duu…uus als Tarzan en Tom familie zijn, verklaart dat natuurlijk heel veel…

Bijvoorbeeld de lenigheid van Tom om OP een bierkaartje in een café op zijn kop te staan en allerlei breakdancetoestanden uit te halen tijdens het nummer Freestyler, zijn Jane uit te kiezen die op zoek was naar een ‘tarzan’ (in welke gedaante dan ook ;)), de foxy foxtrot met de grootste flexibiliteit danst, het feit dat we soms op zoek zijn naar een paar lianen om in zijn mond te steken als we hem thuis afzetten…

enzoverder😉

2 reacties op Me Tarzan, you Jane….en daarvan komt…Milla!

  1. I&A zegt:

    Hihi…en die is met MIJN zus!!😛

  2. evy alias (jane) zegt:

    Ja we hebben het lang verborgen kunnen houden maar nu weet iedereen het !
    Me jane he tarzan we maid a little cheeta Milla !

Geef een reactie

