To bril or not to bril?

                           bril
Hans: ‘Ik zat daar bij het medisch onderzoek en moest zo’nen oogtest laten doen. En ik snapte er niks van, ik kon dus ALLES lezen hé en nu kan ik da ni. Ik kan ni lezen wat er op da bordje staat!’
Kelly: ‘Hadde toen uwen bril op?’
Hans: ‘Ahja, dat was het!’
Kelly: ‘………….whahahaha!’

2 reacties op To bril or not to bril?

  1. Kwebbeltje zegt:

    OMG dees is zooooo grappig! Goed dat ge da er hebt opgezet :))

  2. Hans zegt:

    Komt gij mij hier wa uitlachen op de mosselblog schattie?? Zo gaan wij geen vriendjes blijven hé🙂

Geef een reactie

