10y bij de kiné :)

Ik heb mij vorige week bij mijn kiné weer van mijn beste kant laten zien:

Hij: sporten zou echt wel goed zijn voor je nek en rug
Zij: mmmm, puppy-ogen, echt?
Hij: ja, wat doe je al van sport
Zij: eum, flirt-ogen, ‘niets’, grote smile
Hij: niets?? Ja, dan moet je iets gaan doen hé… zwemmen zou goed zijn
Zij: NEE! Das zo koud en eum nat
Hij: ah ok dan, eum tennis?
Zij: NEE, niets dat ik nog moet leren of dat ik met iemand anders moet doen
Hij: waarom niet met iemand anders
Zij: eum, omdat niemand van mijn vrienden sportief is… en ik wil ni dat die mij zien zweten
HIJ: hahahaha, eum ok dan, amai gij zijt een moeilijke, wat wil je dan wel doen?
Zij: niks, echt waar, ik wil niet sporten!
Hij: owkay dan
Zij: allez, ik kan mss wel terug poweryoga gaan doen…
Hij: ja maar yoga is nu juist niet het beste wat je kan gaan doen
Zij: ja zeg, tis dat of het is niets
Hij: ok yoga it is

 En dan ging het ineens op de radio over dat vrouwen met dikke borstenextra moeten betalen voor hun beha

En ik: ah ja, das normaal toch?
Hij: zegt er eentje met cup A of B
Ik: shock!
Hij: ja, op een vliegtuig moeten die toch ook bijbetalen
Ik: ja, ik zou eigenlijk geld erbovenop moeten krijgen als ik ga vliegen, ik weeg minder dan de normale passagier

5 minuten later hij: mmm, das toch raar dat jij zo dun bent, terwijl jij zoooo lui en onsportief bent.

 Olé ik hou zoveel van mijn kinésist… I like his style!😀

2 reacties op 10y bij de kiné :)

  1. Kim zegt:

    En ook van onze tandarts hé?😀

  2. 10eke zegt:

    nee! de tandarts is stom en raar (maar wel lief)!
    kiné daarentegen, he’s funny & cool…tis nog ne knappe ook… en dan is het wel raar om met je kop in zijn kruis te liggen als hij je nek onder handen neemt… ga je eens mee???🙂

Geef een reactie

