10y de kokkin

DSCN0198[1]
DSCN0194[1]
DSCN0200[1]
DSCN0197[1]
DSCN0206[1]
DSCN0195[1]
DSCN0204[1]
Voor een overheerlijke vegetarische lasagna, een smeuïge cocktail met aardbeien, rum en champi enz en een professioneel zelfgebakken frambozencake😉 moet je in Schoten zijn! Dank u 10y winy voor de goede mamazorgen! Ik kijk al uit naar de barbecue donderdag :)))
x

3 reacties op 10y de kokkin

  1. 10eke zegt:

    oh fuck, ik bedenk me ineens dat wij geen bbq hebben!!
    nog gauw ergens eentje fixen!!

  2. Hans zegt:

    Ik wil nu niks zeggen, maar ehm… 10y de kokkin?

    Buiten op die eerste foto zie ik alleen maar de pie aan da eten werken😀

  3. Hans zegt:

    Voila, die mannen geven mij ook al gelijk sé!

Geef een reactie

