Wim Helsen: GEEN PROBLEEM! :D

                          Wim Helsen
Gisteren ben ik met de gebroeders De Groof naar Wim Helsen gaan kijken. In het begin dacht ik: ‘Hmm, gaat nogal…’ en na een tijdje begon ik een beetje te giechelen om naar het einde toe toch wel om één grap in een bulderlach uit te barsten.

Op sommige momenten is die kerel echt zo zot als een deur en dan stel ik me altijd voor dat die zo in een donker kamertje bij hem thuis die verhalen zit te bedenken, voor de spiegel grimassen en rare bewegingen aan het maken is en zich bedenkt of het publiek hem ook zo grappig vindt als hij zichzelf.

Wat ik heb onthouden: als er iemand u iets vraagt wat je niet wil doen, zeg je op zijn vrolijkst nogal luid ‘GEEN PROBLEEM’ en je wandelt weg zodat de andere nogal in de war achterblijft.
Als je dit niet zo grappig vindt, slechts één adres voor omkadering: Het uur van de prutser, go check!

Geef een reactie

