RIP Karel, Michael en Yasmine

Michael_jackson_bad_cd_cover_1987_cdda
Het is al laat en ik heb een beetje teveel gedronken want morgen verlof maar…nog steeds verrast door de plotse dood van Yasmine lees ik dat de kerel waarmee ik ben opgegroeid ook gestorven is. Net terwijl ik nog aan het bekomen ben van de dood van Karel Van Miert… Heel emotionele postjes op de mosselblog zijn niet van mijn gewoonte maar teveel is teveel… Ik ben echt wel diep onder de indruk… En zo zie je maar, alles is relatief …RIP Karel, Michael en Yasmine.

Geef een reactie

