GPS, I love you honey!

                      gps
Zondagmorgen, eerste keer met mijn nieuwe vriend GPS in de auto.
Ik haal mijn nichtje op en we rijden uit de straat. GPS zegt naar rechts, ik doe dat want ik denk: nu dat ik een gps heb, hoef ik niet meer naar de borden of iets anders te kijken…
Is dat toch wel een enkelrichtingsstraat zeker waar een bus keihard mijn kant komt op gevlamd…. Ikke nog net kunnen stoppen en in shock!
Hmm, gps weet dus niet alles of ik moest een geupdate versie downloaden/kopen.

Maar buiten dat enige incidentje (tot hiertoe)😉, me like my gps en ik babbel er tegen, nooit meer alleen! Ik kan zelfs wisselen, mannen/vrouwenstem, naargelang waarin ik zin heb om te horen die dag🙂 Voor mij kent België geen geheime plekjes meer en naft die ik ga besparen, manneke manneke😀

Geef een reactie

